mandag den 21. marts 2011

Barometerbrev ♥

En af jer søde læsere havde spurgt, om jeg ikke vil lave et indlæg med et af mine breve, hvis det en dag blev læst højt i Det Elektriske Barometer. Og det gjorde det, Åh, åh, åh! Mit brev blev læst op i skønne barometer i går aftes. Jeg bliver så glad og får et rus af lykke hver gang, det sker. Kære barometer, jeg holder af dig, kære barometerbørn jeg holder også meget af jer. (Lyt til sangen jeg anbefaler, den er skøn)

Kære Barometer.
Her er så forfærdeligt stille. Jeg savner alt fra fredag. Stemningen. Menneskene. Musikken. Jer. Når jeg kigger ned af min vandmelonsplettede t-shirt med tanker og bogstavskys fra Christian, Mathias, Morten og Niels kan jeg næsten høre musikken, som I komponerede med jeres smukke fingre. Jeg kan næsten mærke stemningen, som I skabte. Jeg kan næsten se jeres kønne øjne, som glimtede i lyset. Jeg kan næsten fornemme koncertens rus og mærke, hvordan det er at være levende. Nu er det mandag, skolen er startet igen, det drypper udenfor og jeg har næsten glemt, hvordan man lever.
Kys Sofie
P.s. Vil I ikke spille “A dream before sleep” med skønne treefight for sunlight?

2 kommentarer:

  1. Super smukt brev. Og fed blog! Tror jeg vil være følger nu! (-:
    Ps. jeg kender følelsen..
    - Louise / flouii.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Årh, tuspind tak, Louise! (Undskyld det sene svar)

    SvarSlet