onsdag den 16. marts 2011

Hej, bonjour, hola, chào ...

- Og velkommen til min nye blog!
Jeg vil starte med at fortælle, at jeg ikke ved,
 hvad navnet betyder, (tror ikke det betyder noget) det lød bare fedt, synes jeg.

Her på Kantstensfilosofi vil sproget og mine til tider skæve tanker være i fokus, da I, som også læser min anden BLOG ved, at jeg er glad for at skrive.
Jeg følte mig lidt forpligtet til at poste et billede til hvert indlæg på sommerfuglekys. Derfor vil der sandsynligvis ikke være så mange billeder her, men det vil derimod (forhåbentlig) blomstre med indfald, tanker, lyrik og idéer, som jeg virkelig havde brug for at dele med verden. 


Kys 

6 kommentarer:

  1. Spændende!! ;)
    Kan åbenbart ikke blive fast læser lige pt, så prøver igen senere :D
    /Gunilla

    SvarSlet
  2. Hey.. Jeg følger gerne, du er jo god til at skrive.
    Jeg har også lige oprettet en ny blog, synes du skal kigge forbi, selvom der heller ikke er så meget endnu!
    passingmymind.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det glæder jeg mig til at høre mere om Sofie!

    SvarSlet
  4. Tak, helt i orden Gunilla.
    Tusind tak Heureusse. Din blog ser meget lovende ud, er helt vild med billedet i toppen.
    Det lyder godt Pauline!

    :-)

    SvarSlet
  5. Elsker at læse alt det du skriver :-) Er fast læser nu.. Glæder mig til at høre mere.

    /Rebecca Sofie
    onskeoen.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Glæder mig til at læse med her! :)
    Navnet minder mig om min yndlings-Jason Mraz cd, der hedder 'Curbside Prophet' - så det lover jo allerede godt ;)

    SvarSlet