lørdag den 9. juli 2011

Sorthvid manipulation

Med nypudsede skosnuder
 og halvhjertet livsglæde jager I
de andre, de vilde og de gale
”de er jo anderledes og utilpassede”

De vaklende nikker genkendende
de er flyvende på sandhedens vinger (tror de)
i virkeligheden er de medflydere
snart druknes de

Din manipulation vandaliserer virkeligheden
folk glemmer hvordan verden er
og deres influenzerede øjne ser kun sort og hvid
de er blændet
 

Du dræber drømme og drukner livskvaliteter
snæversynet ubarmhjertighed
jeg forsøger at have ondt af dig
Det er jo ikke din skyld du er en firkant


3 kommentarer:

  1. UUhhh,, Din blog er sgu ret fed. MEeen jeg elsker virkelig farverne du bruger og bloggens bagrund!! Nu er er jeg fastlæser. Jeg håber du også gerne vil følge min blog :D

    -http://www.smileandeatcake.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej med dig. Jeg blev tagget i en blog-award og giver den hermed videre til dig :) Jeg håber at du vil svare på de 5 spørgsmål og give den videre til 5 andre bloggere, der også har under 100 læsere.
    Se med her:
    http://mikkeline-ludvigsen.blogspot.com/2011/08/blog-award.html

    Kh. Mikkeline Ludvigsen

    SvarSlet