søndag den 24. april 2011

Store viser og lille viser har lige sagt hej

Nu er klokken kvart over et. Bananyoughurt smager dejligt klokken kvart over 1 om natten. Jeg kunne godt spise lidt mere. Men kartonen står helt ude i køkkenet og resten af huset sover. Og jeg skal være stille. Shhh ... Jeg har været ude ved søde Emma hele dagen. Og fået lækker mad. Og hygget mig. Og snakket med hende. Og haft det godt. Og nydt solskinnet og kigget på blå bølger. Jeg har været levende i dag. Det var jeg også i går. Og i forgårs. Jeg tror snart, jeg har lært det. At være levende. Det er ikke helt let, ikke legende let. Altså at være levende. Men at leve er en leg, som ikke alle der lever, leger. Nogle leger kun at de lever, mens andre tror de lever, men glemmer at livet er en leg. Nu vrøvler jeg, godnat.
(fortæller mere i morgen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar